Stark rygg

Stjärnorna gnistrar och glimmar,
under nattens alla små timmar.
Titta upp och kanske du ser,
en stjärna falla ner.

Det kan vara läskigt att lyssna till sig själv, tänka om det du känner och tänker bara är påhittat. Vågar du lita på dig själv? Känner du tillit till dig själv? Om inte, hur ska någon annan kunna tro på dig om inte du själv gör det?

Idag, säg till dig själv ”Jag tror på mig själv”. Lyssna till ditt inre, du sitter på svaren, du vet vad du mår bra av och vad du kan behöva för att kunna tro på dig själv. Mitt tips till dig är att du ska utsätta dig för saker, i situationer som kan vara lite skrämmande, läskiga just för att de är nya eller för att du kanske inte riktigt vågar tro på att du är bra så som du är. Bestäm dig. Säg till dig själv;  ”Jag tror på mig själv och bestämmer att jag ska klara av de hinder som dyker upp längs vägen. Jag kommer att lyckas för att jag tror på mig själv”.

Du har ansvar för ditt liv. Tro på dig själv. Du förtjänar bara det bästa, låt aldrig, aldrig någon annan få dig att tro någon annat!

Bakom dagens lucka hittar du en video med Seth Ronland. Tillsammans med honom ökar du möjligheten för ryggens potential att fungera obehindrat och få bra resultat. Ge dig själv 30 minuter. Så bra, så viktigt. Klicka på bilden nedan för att komma till videon. Lycka till!


Gillade du dagens video och vill köra den fler gånger eller testa andra videos på Yogobe kan du använda dig av denna länk, så får du 14 dagar gratis.

Lämna en kommentar