Mot nya mål

Det slog mig just att fyra veckor med #bravalnyavanor lider mot sitt slut. Galet fort har det gått, känns småsorgligt. Det skulle vara trevligt att fortsätta med utmaningar på något sätt. Detta med utmaningar har triggat igång mig och vill ha mer.

Jag har, som många andra, nära och kära (gäller även mig ibland) som vill komma igång med träningen men att det sitter i tjära. Grubblade lite på det i helgen och nu i veckan startade jag en grupp på Facebook. Det handlar om en träningutmaning. ”Mot nya mål, vi gör det tillsammans” heter den. IMG_5424

Tanken är att vi ska pusha, stötta och hjälpa varandra att komma igång med träningen och nå mål som var och en satt upp för sej själva. Alla kan vara med och alla ska kunna vara med utifrån var de befinner sig. Utmaningen är därför 3 tränings-, motionspass á 30 minuter i veckan. Varje söndag är det dags för bikten, då sammanfattar vi veckan, var och en. Hur har det gått? Fått till de tre passen? Hur känns kroppen? Motivationen?

Än är vi en liten skara men det skulle vara skoj om gruppen växte. Kolla gärna in den, gå med om du är sugen att hänga på oss! Ju fler vi är ju roligare blir det. Vi gör det tillsammans.

Lämna en kommentar